Voorbeeld restaurant analyse

Hoe gaan wij te werk?
  • Offerte aanvraag.
  • Prijsofferte per email.
  • Afspraak datum en tijdstip.
  • Factuur & betaling.
  • Anoniem bezoek door 2 personen.
  • De dag nadien ontvang u een uitgebreid een gedetailleerd analyse rapport met opmerkingen en aanbevelingen. 
Het analyserapport sturen wij digitaal op en is beveiligd met een paswoord.
Restaurant xxxxxxxxxxxxx evaluatierapport .
  • Dit bestaat uit 10 hoofdpunten met telkens 10 onderdelen, dus 100 evaluaties.
  • Elk hoofdpunt met opmerkingen en aanbevelingen.
  • Een totaal dossier van een analyse bevat 10 bladzijden.
Ontvangst : 
1        2        3        4        5       6        7        8        9        10
Eerste indruk, beleefdheid, vriendelijkheid, behulpzaamheid, professionalisme, voorkomen, hygiëne, kleding, netheid, communicatie.
Service : 
1        2        3        4        5       6        7        8        9        10
Voorstelling dranken, voorstelling  gerechten, uitleg, zakenkennis, snelheid, bediening, bestek, netheid tafel, juiste moment, privacy.
Netheid en sfeer :
1        2        3        4        5       6        7        8        9        10
Parkeergelegenheid, herkenbaarheid, verlichting, inkom, eetzaal, toiletten, akoestiek, temperatuur, geur, gevoel.
Wachttijden :
1        2        3        4        5       6        7        8        9        10
Duur van alle handelingen, opnemen, brengen, afruimen, bij vragen, enz…
Toegankelijkheid :
1        2        3        4        5       6        7        8        9        10
Inkom, eetzaal, bar, toilet, tafelplaatsing, zitplaats, beenruimte, afstand tot andere gasten, privacy, doorgangen.
Productkennis:
1        2        3        4        5       6        7        8        9        10
Kennis van wat er op de kaart staat, enz…
Kwaliteit :
1        2        3        4        5       6        7        8        9        10
Presentatie, leesbaarheid, netheid, hygiëne, prijzen, indeling, aanbod, kwaliteit, op andere tafels, ten opzichte van de verwachtingen.
Interesse :
1        2        3        4        5       6        7        8        9        10
Analyse of de medewerkers zijn voorkeuren van de gasten hebben begrepen, of ze geïnteresseerd zijn om hen tevreden te stellen en of er oplossingen worden aangeboden.
Verkoopstrategieën:
1        2        3        4        5       6        7        8        9        10
Worden er promoties of suggesties, andere zaken aangeboden die de verkoop kunnen verhogen.
Loyaliteit :
1        2        3        4        5       6        7        8        9        10
Welke argumenten of acties medewerkers ondernemen om de klanten te motiveren om terug te komen en/of hen te binden.

Wij hanteren andere rapporten voor Dancings, discotheken, danscafés, hotels, resorts en privé clubs.