Voorbeeld restaurant analyse

Hoe gaan wij te werk?
Offerte aanvraag.
Prijsofferte per email.
Afspraak datum en tijdstip.
Factuur & betaling.
Anoniem bezoek door 2 personen.
De dag nadien ontvang u een uitgebreid een gedetailleerd analyse rapport met opmerkingen en aanbevelingen.
Het analyserapport sturen wij digitaal op en is beveiligd met een paswoord.

Restaurant xxxxxxxxxxxxx evaluatierapport .
Dit bestaat uit 10 hoofdpunten met telkens 10 onderdelen, dus 100 evaluaties.
Elk hoofdpunt met opmerkingen en aanbevelingen.
Een totaal dossier van een analyse bevat 10 bladzijden.

Ontvangst :
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Eerste indruk, beleefdheid, vriendelijkheid, behulpzaamheid, professionalisme, voorkomen, hygiëne, kleding, netheid, communicatie.

Service :
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Voorstelling dranken, voorstelling gerechten, uitleg, zakenkennis, snelheid, bediening, bestek, netheid tafel, juiste moment, privacy.

Netheid en sfeer :
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Parkeergelegenheid, herkenbaarheid, verlichting, inkom, eetzaal, toiletten, akoestiek, temperatuur, geur, gevoel.

Wachttijden :
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Duur van alle handelingen, opnemen, brengen, afruimen, bij vragen, enz…

Toegankelijkheid :
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Inkom, eetzaal, bar, toilet, tafelplaatsing, zitplaats, beenruimte, afstand tot andere gasten, privacy, doorgangen.

Productkennis:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Kennis van wat er op de kaart staat, enz…

Kwaliteit :
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Presentatie, leesbaarheid, netheid, hygiëne, prijzen, indeling, aanbod, kwaliteit, op andere tafels, ten opzichte van de verwachtingen.

Interesse :
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Analyse of de medewerkers zijn voorkeuren van de gasten hebben begrepen, of ze geïnteresseerd zijn om hen tevreden te stellen en of er oplossingen worden aangeboden.

Verkoopstrategieën:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Worden er promoties of suggesties, andere zaken aangeboden die de verkoop kunnen verhogen.

Loyaliteit :
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Welke argumenten of acties medewerkers ondernemen om de klanten te motiveren om terug te komen en/of hen te binden.

Wij hanteren andere rapporten voor Dancings, discotheken, danscafés, hotels, resorts en privé clubs.