Wie zijn wij ?

Wij zijn een koppel uit de streek van Aalst.

Wij geven geen foto’s vrij om onze anonimiteit te vrijwaren.

Ervaring van M

Opleidingen : Administratief bediende – Toerisme & Recreatiemanagement.

  • 6 jaar zaalverantwoordelijke in een feestzaal.
  • 6 jaar actief in de toeristische sector.
  • 8 Jaar uitbaatster restaurant.
  • 6 jaar onthaalbediende wij een mutualiteit.
  • 8 jaar uitbaatster danscafé.
Ervaring van J

Opleidingen : Electronica – Informatica – Kok –  Hotelmanagement.

  • 6 jaar uitbater en dj in danscafé.
  • 16 jaar eigenaar uitbater hotel – restaurant in Knokke.
  • 4 jaar hoofd van Hotel classificatie team voor de dienst toerisme in Tunesië.
  • 3 jaar CEO van Zwitsers bedrijf gespecialiseerd in biometrische identificatie.
  • 8 jaar uitbater en dj in danscafé.
Wij doen geen
audits !

Wist je dat...

Volgens

Field service management
Customer relationship management
89 Procent van de ontevreden klanten vertelt hun ervaring
door aan gemiddeld
9 anderen.
Een positieve klantervaring wordt maar liefst 15 keer doorverteld.
39 Procent van de mensen gaan nooit een zaak bezoeken na het horen van een slechte klantervaring.
85 Procent van de consumenten is bereid meer te betalen voor een uitstekende service.